Operational Risk Officer

Wij zijn op zoek naar iemand die actief zal bijdragen aan de verdere uitbouw van operationeel risicobeheer binnen de bank. Iemand die risico’s te baas is. Iemand die samen met een team van gedreven experts, elk met hun eigen specialisme, werkt aan slimme oplossingen om risico’s te beheersen en de organisatie nog sterker te maken. Korte beslissingslijnen en platte structuur? Jazeker! Dankzij het direct contact met het hoofd van de Risicobeheersfunctie en CEO.

Hoe zien jouw verantwoordelijkheden eruit bij ons?

  • Jij ontwikkelt en implementeert ons beleid rondom operationele risico's. Daarnaast zorg je ervoor dat iedereen zich eraan houdt.
  • Met jouw scherpe blik spoor je risico’s op in onze bedrijfsprocessen voordat ze roet in het eten gooien.
  • Samen met het team werk je aan slimme oplossingen om risico’s te beperken en processen te verbeteren
  • Jij houdt in de gaten of onze interne controles wel écht werken, van bankprocessen en bij externe partijen.
  • Als er iets misgaat, ben jij er als de kippen bij. Je volgt het op en rapporteert helder aan het management.
  • Met jouw glasheldere rapportages weten de decision-makers altijd precies hoe de vlag erbij hangt.

 

Waar worden wij blij van?

  • Een bachelor- of masterdiploma in een relevant domein (Bedrijfskunde, Economie, Interne Audit, …), maar minstens even belangrijk is je motivatie en drive om mee te groeien.
  • Enkele jaren ervaring in een functie waarbij procesmatig denken voorop staat (business analyse, interne controle, rollen gelinkt aan operationeel risicobeheer en interne audit, …) is een plus.
  • Stevige Excel-skills. 
  • (Zeer) goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands én Engels)
  • Een proactieve mindset met sterke analytische skills.
  • Een combinatie van zelfstandigheid met een collegiale en vlotte werkstijl, waardoor je moeiteloos samenwerkt binnen het team.

We zoeken iemand die niet alleen de juiste expertise meebrengt, maar ook zin heeft om bij te dragen aan onze verdere groei!

Waarvan word jij blij?

  • Een correct loon afgestemd op jouw ervaring en aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8), groeps- en hospitalisatieverzekering).
  • Een elektrische wagen met laadpas of liever een andere invulling van je mobiliteitsbudget? Dankzij ons flexplan kies je zelf wat voor jou het beste werkt (extra verlofdagen, hospitalisatieverzekering voor je gezin, ...).
  • Ruime vakantie: naast de 20 wettelijke vakantiedagen geniet je van 4 banking holidays en 8 ADV-dagen.
  • Blijven groeien? We investeren in jouw ontwikkeling met interne en externe opleidingen, zodat je je expertise verder kan uitbouwen.
  • Een hecht team met veel goesting om er elke dag samen voor te gaan. Verwacht je aan leuke teamactiviteiten zoals quizavonden, teambuildings, afterworks, een personeelsreis en zelfs een wedstrijdje darts.
  • Op vrijdag ontspannen we met vrijblijvende teamtalks in ons eigen café Aux Quatre Seasons – inclusief onbeperkte toegang tot de bar.
  • Geen eindeloze files, wel flexibiliteit: dankzij glijdende uren en telewerkmogelijkheden.
  • De kans om mee te bouwen aan een sterk groeiverhaal binnen een warme, familiale bedrijfscultuur.

Wij zijn een kleine, familiale bank met korte communicatielijnen, waar jouw ideeën écht impact kunnen maken. Klinkt dit als iets voor jou? We leren je graag kennen!

1.Laat van je horen.

Contacteer ons via sollicitatie@ckv.be

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en geven binnen de week feedback.

2. Kom bij ons langs.

Wij voorzien max. 2 gesprekken waarbij we kennis maken met elkaar en jouw kennis/expertise, functierelevante competenties en de fit met onze bedrijfscultuur nagaan. 

Daarnaast nemen we graag de tijd om CKV en de functie voor te stellen aan jou.

3. Contract.

Als er een wederzijdse match is dan doen wij je graag een passend aanbod.