HR Officer
VACATURE
CKV is een familiale spaarbank en kredietverlener met hoofdzetel in Waregem, actief sinds 1956 in België en Frankrijk. CKV kiest er bewust voor financiële oplossingen aan te bieden aan particulieren en ondernemingen die door hun specifieke situatie deze oplossing niet of moeilijk vinden. Een 80-tal collega’s maken voor hun klanten een oplossing op maat zodat ook zij het nodige perspectief krijgen.
Om de groei en professionalisering van onze organisatie waar te maken, breiden we onze HR-afdeling uit met een
HR Officer
Je bent het rechtstreekse aanspreekpunt van onze medewerkers voor alle vragen over HR-administratie. Je verwerkt onder meer lonen, bent verantwoordelijk voor het wagenpark en zorgt dat al onze personeelsdata steeds up-to-date is. Je rapporteert aan de Sr HR & Fleet Officer.
De belangrijkste verantwoordelijkheden
- Beheer van alle personeelsdata in een elektronisch personeelsdossier, en zorgen dat deze data te allen tijde correct en up-to-date is.
- Opvolgen van individuele personeelskalenders & -prestaties, de onkosten en andere elementen gerelateerd aan de payroll administratie ; contacten met het sociaal secretariaat.
- Administratie verbonden aan de flexibele verloning.
- Administratie & opvolging van de Groeps- & Hospitalisatieverzekering.
- Beheer & praktische organisatie relatief aan het wagenpark, inclusief de tank- & laadkaartensystemen
- Opstellen van arbeidscontracten en zorgdragen voor een duidelijke archivering ervan.
- Beheer van de groepsmailboxen
- Eerste aanspreekpunt van alle medewerkers met vragen over HR gerelateerde zaken.
- Ondersteunen van de HR collega’s bij projecten
Jouw profiel
- Je hebt een bachelor-diploma
- Je kan buigen over minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige HR functie en bent bij voorkeur vertrouwd met de samenwerking met een sociaal secretariaat
- Je omarmt digitale tools en hebt een grondige kennis van Microsoft toepassingen (voornamelijk Excel).
- Je bent cijfermatig sterk en ziet elk detail.
- Je bent leergierig, denkt vooruit en een goede planner
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en in het Frans.
- Je bent klant- en resultaatgericht.
- Je kan autonoom werken in een klein, maar hecht, team en je neemt graag ownership.
CKV biedt
- Een competitief salarispakket met diverse extralegale voordelen (zoals een wagenbudget, verzekeringen en maaltijdcheques).
- Een gevarieerde en dynamische functie met uitdagingen binnen een groeiende organisatie waar iedereen elkaar nog kent.
- 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 8 adv-dagen en 3 bank holidays.
- Leer- en groeimogelijkheden op maat van je eigen behoeften en interesses.
- Doorgroeimogelijkheden tot verantwoordelijke Comp. & Ben/Personeelsadministratie.
- Een stabiele en professionele werkomgeving met een familiale werksfeer en vlakke structuur.
- De autonomie om je werkplanning zelf vorm te geven en telewerkmogelijkheden.
- Eerlijke feedback van inspirerende leidinggevenden en collega’s, die verbinding centraal stellen.
Interesse?
Mail jouw brief met cv naar sollicitatie@ckv.be.