IT & Operational Risk Officer
Wij zijn op zoek naar een topper in effectief risicobeheer. Iemand die een actieve bijdrage zal leveren aan de verdere uitbouw van dit risicobeheer binnen de bank. Je doet dit niet alleen maar in een hecht team met elk zijn/haar specialisatie in het eigen vakgebied. Korte beslissingslijnen en platte structuur? Jazeker! Dankzij het direct contact met het hoofd van de Risicobeheersfunctie en CEO.
Hoe zien jouw verantwoordelijkheden eruit bij ons?
- Jij ontwikkelt en implementeert ons beleid rondom operationele risico's. Daarnaast zorg je ervoor dat iedereen zich eraan houdt.
- Geen IT-systeem of proces ontglipt aan jouw scherpe blik. Jij ontdekt risico’s voordat ze zich aandienen.
- Samen met het team werk je aan slimme oplossingen om risico’s te beperken en processen te verbeteren.
- Jij houdt in de gaten of onze interne controles wel écht werken, van bankprocessen tot IT-omgevingen.
- Operationele incidenten volg jij kordaat op én je rapporteert ze helder aan het management.
- Met jouw duidelijke rapportages over IT- en operationele risico’s weet het hogere management precies waar ze aan toe zijn.
Waar worden wij blij van?
- Een bachelor- of masterdiploma in een relevant domein, maar minstens even belangrijk is je motivatie en drive om mee te groeien.
- Enkele jaren ervaring in een functie waarbij procesmatig denken voorop staat (business analyse, interne controle, rollen gelinkt aan operationeel risicobeheer en interne audit, …).
- Een sterke kennis van IT risico en informatiebeveiliging.
- Stevige Excel-skills.
- (Zeer) goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands én Engels).
- Een proactieve mindset met sterke analytische skills.
- Een combinatie van zelfstandigheid met een collegiale en vlotte werkstijl, waardoor je moeiteloos samenwerkt binnen het team.
We zoeken iemand die niet alleen de juiste expertise meebrengt, maar ook zin heeft om bij te dragen aan onze verdere groei!
Waarvan word jij blij?
- Een correct loon afgestemd op jouw ervaring en aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8), groeps- en hospitalisatieverzekering).
- Een elektrische wagen met laadpas of liever een andere invulling van je mobiliteitsbudget? Dankzij ons flexplan kies je zelf wat voor jou het beste werkt (tussenkomst huisvestingskosten, extra verlofdagen, hospitalisatieverzekering voor je gezin, ...).
- Ruime vakantie: naast de 20 wettelijke vakantiedagen geniet je van 4 banking holidays en 8 ADV-dagen.
- Blijven groeien? We investeren in jouw ontwikkeling met interne en externe opleidingen, zodat je je expertise verder kan uitbouwen.
- Een hecht team met veel goesting om er elke dag samen voor te gaan. Verwacht je aan leuke teamactiviteiten zoals quizavonden, teambuildings, afterworks, een personeelsreis en zelfs een wedstrijdje darts.
- Op vrijdag ontspannen we met vrijblijvende teamtalks in ons eigen café Aux Quatre Seasons – inclusief onbeperkte toegang tot de bar.
- Geen eindeloze files, wel flexibiliteit: dankzij glijdende uren en telewerkmogelijkheden.
- De kans om mee te bouwen aan een sterk groeiverhaal binnen een warme, familiale bedrijfscultuur.
Wij zijn een kleine, familiale bank met korte communicatielijnen, waar jouw ideeën écht impact kunnen maken. Klinkt dit als iets voor jou? We leren je graag kennen!
1.Laat van je horen.
Contacteer ons via sollicitatie@ckv.be
Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en geven binnen de week feedback.
2. Kom bij ons langs.
Wij voorzien max. 2 gesprekken waarbij we kennis maken met elkaar en jouw kennis/expertise, functierelevante competenties en de fit met onze bedrijfscultuur nagaan.
Daarnaast nemen we graag de tijd om CKV en de functie voor te stellen aan jou.
3. Contract.
Als er een wederzijdse match is dan doen wij je graag een passend aanbod.